УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

«МАРАФОНИ ПАМ'ЯТІ» З ІСТОРІЇ ГОЛОКОСТУ ДЛЯ МОЛОДІ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ У ЯД ВАШЕМ (ЄРУСАЛИМ, ІЗРАЇЛЬ)

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» СПІЛЬНО З МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Заняття для студентів Міжнародного гуманітарно-педагогічного інституту "Бейт-Хана"

9 лютого в Міжнародному гуманітарно-педагогічному інституті «Бейт-Хана» відбулося інтерактивне заняття, яке для майбутніх педагогів провів директор Інституту «Ткума» та Музею «Пам'ять єврейського народу і Голокост в Україні» д-р Ігор Щупак. На занятті, тема якого була сформульована як «Уроки Голокосту, уроки історії, і проблеми невивчених уроків», головну увагу було приділено психології людей під час Другої світової війни і Голокосту, зокрема - в умовах потрапляння до нацистських концтаборів й таборів смерті.

 

Говорили про особливості людської поведінки, про участь в опорі ворогові - як збройному, так і духовному. Як поводилися в'язні концтаборів? Чи могли люди, яких вели на розстріл, чинити опір нацистській політиці приниження і знищення? Яким чином нацисти придушували будь-які спроби опору і чи можливо було вижити в концтаборах? - Ці та інші питання стали предметом активного обговорення.
Особливу увагу під час заняття було приділено постаті видатного психолога Бруно Беттельгейма.  Будучи в'язнем таких концтаборів, як Дахау і Бухенвальд, він намагався зберегти свою особистість, ведучи дослідницьку діяльність: він намагався зрозуміти, яким чином людина перетворюється в так званого «ідеального в'язня». Пізніше на основі своїх спостережень Бруно Беттельгейм написав книгу «Прояснене серце».
Жваве обговорення та активну участь в дискусії показали значний інтерес і небайдужість молодих людей до цієї теми.