9 лютого в Міжнародному гуманітарно-педагогічному інституті «Бейт-Хана» відбулося інтерактивне заняття, яке для майбутніх педагогів провів директор Інституту «Ткума» та Музею «Пам'ять єврейського народу і Голокост в Україні» д-р Ігор Щупак. На занятті, тема якого була сформульована як «Уроки Голокосту, уроки історії, і проблеми невивчених уроків», головну увагу було приділено психології людей під час Другої світової війни і Голокосту, зокрема - в умовах потрапляння до нацистських концтаборів й таборів смерті.
Говорили про особливості людської поведінки, про участь в опорі ворогові - як збройному, так і духовному. Як поводилися в'язні концтаборів? Чи могли люди, яких вели на розстріл, чинити опір нацистській політиці приниження і знищення? Яким чином нацисти придушували будь-які спроби опору і чи можливо було вижити в концтаборах? - Ці та інші питання стали предметом активного обговорення.
Особливу увагу під час заняття було приділено постаті видатного психолога Бруно Беттельгейма. Будучи в'язнем таких концтаборів, як Дахау і Бухенвальд, він намагався зберегти свою особистість, ведучи дослідницьку діяльність: він намагався зрозуміти, яким чином людина перетворюється в так званого «ідеального в'язня». Пізніше на основі своїх спостережень Бруно Беттельгейм написав книгу «Прояснене серце».
Жваве обговорення та активну участь в дискусії показали значний інтерес і небайдужість молодих людей до цієї теми.
http://tkuma.dp.ua./ua/obrazovanie/proekti-dlya-uchiteley/1378-zanyattya-dlya-majbutnikh-pedagogiv-mizhnarodnogo-gumanitarno-pedagogichnogo-institutu-bejt-khana#sigProId24030cacff