УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

«МАРАФОНИ ПАМ'ЯТІ» З ІСТОРІЇ ГОЛОКОСТУ ДЛЯ МОЛОДІ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ У ЯД ВАШЕМ (ЄРУСАЛИМ, ІЗРАЇЛЬ)

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» СПІЛЬНО З МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Педагогічний семінар "Канадський досвід викладання Голодомору та інших геноцидів у шкільних закладах"

11 вересня на базі Інституту «Ткума» і Музею Голокосту проходив семінар для вчителів історії Дніпропетровської області, присвячений викладанню історії Голодомору та інших геноцидів. Директор освітнього напряму Центру вивчення Голодомору при Канадському інституті українських студій Валентина Курилів (Торонто, Канада) розповіла про канадський досвід навчання школярів цій темі.

Як викладати тему Голодомору у ХХІ столітті? Валентина Курилів зазначила, що канадські навчальні заклади пропонують новий підхід до викладання історії, відмінний від українського. Цей підхід акцентує увагу на активізації пізнавальної діяльності учня, тобто він має самостійно дійти до якихось висновків. Важливим є також використання інтерактивних групових методів: дитина має навчитися працювати у групі, спільно обговорювати якісь теми і проблеми та разом доходити консенсусу.

Дослідниця підкреслила, що одним із завдань вчителя є вироблення критичного та історичного мислення в учнів, які не повинні боятися працювати з різноманітними джерелами інформації. Тому вчитель має навчити дітей, як вчитися і як шукати інформацію.

«Вчитель – не приборкувач, а садівник, - відзначила Валентина Курилів. – На курси історії треба дивитися з тієї позиції, що ми хочемо передати дітям. Через свій метод навчання історії  слід показати учням, що те, що ми повинні мати у державі – це, у першу чергу, цінності демократії: свобода, толерантність, повага один до одного, гуманність та рівноправ’я».

Наприкінці заняття освітяни обмінялися думками про нові можливості для викладання Голодомору та осмислення природи геноцидів.