УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

«МАРАФОНИ ПАМ'ЯТІ» З ІСТОРІЇ ГОЛОКОСТУ ДЛЯ МОЛОДІ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ У ЯД ВАШЕМ (ЄРУСАЛИМ, ІЗРАЇЛЬ)

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» СПІЛЬНО З МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Засідання круглого столу

11 листопада у Дніпропетровську відбулось засідання круглого столу «Мультимедійні та інші методи викладання історії Голокосту та проблем толерантності», організованого Інститутом «Ткума» та Музеєм «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні». У заході взяли участь 18 вчителів та методистів з усієї України. До обговорень долучилась також Еріка Фішбейн, координатор програм Конференції з матеріальних вимог євреїв до Німеччини «Claims Conference». У своїй вступній промові вона подякувала співробітникам «Ткуми» за активну освітню та просвітницьку роботу та назвала Інститут «Ткума» однією з передових світових організацій у сфері вивчення Голокосту.


Круглий стіл відкрив д-р Ігор Щупак. Він зазначив, що долучення учнів до світового банку знань – одне з найважливіших завдань сучасної освіти. Використання комп’ютерної системи стає невід’ємною складовою вивчення будь-якого предмета, у тому числі історії. Інститут «Ткума» реагуєна виклики сучасності, тож наукові співробітники «Ткуми» спільно з ТМ «Розумники» розробили мультимедійний підручник з всесвітньої історії для 11 класу («Друга світова війна», частина 1).
Розробка створювалась на основі підручника д-ра Ігоря Щупака та власне під керівництвом автора. Наразі мультимедійна розробка доопрацьовується і згодом буде поданана затвердження Міністерству освіти і науки України. Проте учасники круглого столу вже зараз отримали екземпляри інтерактивних підручників на апробацію у своїх школах.

Д-р Олександра Леонова, керівник наукового відділу Інституту «Ткума», провела презентацію мультимедійного підручника та майстер-клас з його використання. Д-р Леонова продемонструвала можливості розробки – звуковий супровід, кадри кінохроніки, фото, карти, ілюстрації, контрольні запитання, завдання і тести.
Учасники круглого столу коментують, що важливим досягненням цієї розробки є можливість вчителя самостійно створювати мультимедійний урок: за шаблонами, поданими у підручнику, але із власним контентом. Учителі одразу подають нові ідеї для доопрацювання мультимедіа – створення інтерактивних контурних карт, включення до контенту хронологічних таблиць та графіків.
Ірина Піскарьова, керівник освітніх програм Інституту «Ткума», розповіла про організацію пошукової та творчої роботи учнів у процесі вивчення історії Голокосту, у тому числі про освітні проекти «Ткуми», до яких можна долучати школярів. Найбільшою популярністю серед таких програм користується щорічний Міжнародний конкурс творчих робіт, що вже багатороків привертає увагу учнівської та студентської молоді до дослідження теми Голокосту. Ірина Піскарьова продемонструвала присутнім роботи цьогорічних переможців конкурсу, що вражають глибоким розумінням теми, творчим підходом до розкриття ідеї та високою емоційністю.
Остання частина програми круглого столу була присвячена безпосередньому обговоренню проблем викладання історії Голокосту та проблем толерантності.