УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

«МАРАФОНИ ПАМ'ЯТІ» З ІСТОРІЇ ГОЛОКОСТУ ДЛЯ МОЛОДІ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ У ЯД ВАШЕМ (ЄРУСАЛИМ, ІЗРАЇЛЬ)

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» СПІЛЬНО З МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Міжнародна наукова конференція «30 років. Як ми пишемо і творимо історію сучасної України»

17 вересня у Харківському національному університеті ім. В. Н. Каразіна відбулась Міжнародна наукова конференція «30 років. Як ми пишемо і творимо історію сучасної України». Виступити у ролі дискутанта під час роботи однієї з секцій було запрошено д-ра Ігоря Щупака.

Із науковими доповідями та презентаціями на секції «Історія України у бюрократичних шатах: шкільний вимір» виступили, зокрема:

- Вікторія Венгерська (д. і. н., професорка, Житомирський державний університет імені Івана Франка) – «Україна та її історія: «хвороби росту» і навчальні програми»;

- Ігор Дворкін (к. і. н., доцент, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут») – «Друга світова війна у шкільних підручниках з історії України: до та після Євромайдану»;

- Сергій Литовченко (к. і. н., доцент, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна) – «Давня історія України: шкільна програма versus (?) програма ЗНО»;

- Петро Долганов (к. і. н., доцент, Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти) – «Про що (не) розповідає шкільний підручник з історії».

"Для мене цікавим був погляд колег-істориків, викладачів університетів на питання шкільної освіти. Природньо, що не з усіма висловленими думками всі погодяться, – підкреслив д-р Щупак. – Проте вони сприятимуть осмисленню питань, над якими працюють науковці-історики, методисти й вчителі: методологія історії й виховний потенціал шкільного курсу; «гендерний баланс» у підручниках і «органічність співжиття» державних програм і ЗНО; історичні уроки Другої світової війни та Голокосту тощо".

У наступному році матеріали конференції будуть надруковані. А висловлені конструктивні ідеї ми вже зараз будемо використовувати у підручникотворенні та викладанні.