УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

«МАРАФОНИ ПАМ'ЯТІ» З ІСТОРІЇ ГОЛОКОСТУ ДЛЯ МОЛОДІ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ У ЯД ВАШЕМ (ЄРУСАЛИМ, ІЗРАЇЛЬ)

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» СПІЛЬНО З МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Музейна платформа історика

27 квітня у рамках проекту «Музейна платформа історика» у Національному музеї історії України у Другій світовій війні пройшла лекція директора Музею «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні», Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума», автора підручників з історії України та всесвітньої історії  д-ра Ігоря Щупака на тему «Українське бачення історії ХХ століття: з досвіду підручникотворення».

На захід зібралося більше 120 учасників, основну частину з яких склали школярі та вчителі. Відповідно, про підручники розмова велася із цілком підготовленою аудиторією.

Д-р І. Щупак розпочав із обговорення світового досвіду та світових підходів до вивчення історії у школах, після чого перейшов до українських практик. У нашій державі курси історії України та всесвітньої історії є фактично відмежованими один від одного. Через це учні часто не усвідомлюють, що походи руських князів проти кочівників відбувалися водночас із хрестовими походами, а Богдан Хмельницький та Олівер Кромвель були сучасниками. Так само важливо розуміти, що різниці між виглядом західноєвропейських міських ратуш та ратуш українських середньовічних міст практично не має. Подібні паралелі д-р Ігор Щупак проводить у своїх підручниках: «Саме так виховується розуміння бачення всесвітньої історії та нерозривності української історії з європейською, адже Україна – частина Європи» – підкреслив під час лекції історик. Водночас дослідник зауважив, що слід уникати європоцентризму. Адже Схід був осередком багатої та давньої культури, деякі здобутки якої прийшли до європейців через кілька століть.

Судячи з уваги присутніх, лекція виявилася цікавою для усіх слухачів, які взяли активну участь в обговоренні почутого. Завершилася вона неформальним спілкуванням з автором підручників.