УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

«МАРАФОНИ ПАМ'ЯТІ» З ІСТОРІЇ ГОЛОКОСТУ ДЛЯ МОЛОДІ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ У ЯД ВАШЕМ (ЄРУСАЛИМ, ІЗРАЇЛЬ)

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» СПІЛЬНО З МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

03 грудня в приміщенні Міністерства освіти і науки України у Києві відбулась нарада, участь в якій взяв д-р Ігор Щупак, співавтор згаданої Концепції. Відкрили зібрання д-р Ігор Хворостяний, очільник директорату шкільної освіти МОН України, та керівники Робочої групи з розробки «Концептуальних засад реформування шкільної історичної освіти»: Раїса Євтушенко, головна спеціалістка МОН України, і д-р Людмила Гриневич, докторка історичних наук, директорка Українського науково-дослідного та освітнього центру вивчення Голодомору.

Протягом 1-3 листопада в Ужгороді проходила єврейська освітня конференція Лімуд Україна, яка зібрала понад 150 учасників з України та інших країн світу. Прикметно, що найбільша кількість учасників з-за меж України була з Ізраїлю – країни, яка подібно до нашої Батьківщини веде боротьбу за власне виживання у протистоянні із силами диктатур та несвободи.

Зважаючи на трагічність нашого сьогодення, події минулого, як своєрідне поле для пошуку відповідей на виклики сучасності, не втрачає своєї сумної актуальності. Значна частина заходів Лімуд Україна цьогоріч були присвячені історії Голокосту, а також різноманітним історичним аспектам таких небезпечних явищ, як ксенофобія у всіх її проявах та антисемітизм.

Інститут «Ткума» є традиційним партнером Лімуду. Цього року він був представлений заступником директора Інституту з наукової роботи д-ром Єгором Врадієм, а також нашою багаторічною партнеркою, відомою дослідницею Голокосту в Україні, заступницею з науково-методичної роботи директора Державного архіву Вінницької області д-ром Фаїною Винокуровою.

18 жовтня у Києві відбувся 6-й «круглий стіл» з українсько-корейської співпраці у сфері видання підручників, організований Посольством Республіки Корея спільно з Міністерством освіти і науки України. До участі у заході були запрошені заступник директора Інституту «Ткума» д-р Єгор Врадій та директор Інституту «Ткума» д-р Ігор Щупак.

З вітальними словами до учасників заходу звернувся генеральний директор Директорату шкільної освіти МОН України Ігор Хворостяний, який говорив про освітню реформу НУШ в Україні. Зі спеціальною лекцією виступив Надзвичайний і Повноважний Посол Республіки Корея Кім Хьонг Те, який, зокрема, виклав принципові положення гуманітарної політики Республіки Корея.

Під час «Форуму Видавців», який проходив у Львові протягом 3-6 жовтня 2024 р., Інститут «Ткума» взяв участь у низці дискусій та презентацій, присвячених історії геноцидів та війн, історичній пам’яті, реформі історичної освіти в Україні. Серед них:

Шановні колеги! Раді повідомити, що Навчальна програма «Історія Голокосту. 10-11 класи (для закладів загальної середньої освіти)» (автори Щупак І. Я., Майорський В. В.) була затверджена Міністерством освіти і науки України, отримала відповідний гриф та вже доступна для ознайомлення на сайті МОН. Програма була розроблена на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і є варіативним складником громадянської та історичної освітньої галузі.