УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

«МАРАФОНИ ПАМ'ЯТІ» З ІСТОРІЇ ГОЛОКОСТУ ДЛЯ МОЛОДІ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКОСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ОСВІТНІЙ СЕМІНАР ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ У ЯД ВАШЕМ (ЄРУСАЛИМ, ІЗРАЇЛЬ)

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» СПІЛЬНО З МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Категорія: Навчально-методичні видання
Видавництво: "Прем’єр"
Сторінок: 272
ISBN: 978-966-685-199-7
Бібліотека: Публікації Ткуми
Місто: Запоріжжя
Рік: 2010
Дані: Щупак І., Морозова Л. Всесвітня історія: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закладів. – Запоріжжя: Прем’єр, 2010. – 272 с.: іл., карти.

Перегляди: 6548

Опис

 

У підручнику висвітлюється період історії, що охоплює добу від кінця ХІХ ст. до 1929 р. Розглядаються історичні події та явища, пов’язані з радикальними соціально-економічними та політичними змінами в Європі та світі; особлива увага приділяється новим ідейним течіям у суспільстві,особливостям розвитку культури, повсякденному життю людей.
    Підручник вирізняється особливою системою побудови та структурування навчального матеріалу, визначенням основних понять. Фрагменти історичних документів, довідкова та додаткова інформація, ілюстративний матеріал, карти, питання та завдання спрямовані на формування інтересу учнів до історії та підвищення ефективності навчання.

ЗМІСТ

СЛОВО ДО ЧИТАЧА

ВСТУП. ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЛЮДСТВА

Тема 1. СВІТ НА ПОЧАТКУ XX ст.
§ 1. Особливості державного устрою, політичного життя та соціальноекономічного розвитку США, Англії та Німеччини на початку ХХ ст.
§ 2. Особливості державного устрою, політичного життя та соціально-економічного розвитку Росії на початку ХХ ст.
§ 3. Особливості державного устрою, політичного життя та соціально-економічного розвитку Франції та Австро-Угорщини на початку ХХ ст.
§ 4. Національні рухи в Індії та Китаї. Модернізація в Японії
§ 5. Загальна характеристика процесів у країнах Латинської Америки

Тема 2. ПЕРША СВІТОВА ВІЙНА 1914–1918 рр.
§ 6. Міжнародна обстановка на початку ХХ ст.
§ 7. Основні та другорядні театри воєнних дій у 1914–1916 рр.
§ 8. Завершення Першої світової війни
§ 9. УЗАГАЛЬНЕННЯ з тем 1 і 2

Тема 3. ПОВОЄННЕ ОБЛАШТУВАННЯ СВІТУ
§ 10. Міжнародна обстановка після завершення Першої світової війни
§ 11. Версальська система
§ 12. Наслідки Першої світової війни

Тема 4. ПЕРІОД КРИЗИ ТА РЕВОЛЮЦІЙ (1917–1923)
§ 13. Формування тоталітарних режимів
§ 14. Революції 1917 р. Громадянська війна в Росії
§ 15. Комінтерн. Революції в Німеччині та Угорщині 1918 р.
§ 16. Прихід до влади Б. Муссоліні. Фашистська диктатура в Італії
§ 17. Революція в Туреччині. Національні рухи в Китаї, Індії і Африці
§ 18. УЗАГАЛЬНЕННЯ з теми 3

Тема 5. ПЕРІОД СТАБІЛІЗАЦІЇ (1924–1929)
§ 19. Доба «процвітання» в США. Визрівання передумов світової кризи
§ 20. Велика Британія і Франція в 1900–1920-х роках
§ 21. Створення корпоративної системи в Італії. Німеччина в період Веймарської республіки
§ 22. Утворення СРСР. Неп
§ 23. Особливості розвитку Польщі, Чехословаччини
§ 24. Особливості розвитку Угорщини, Югославії
§ 25. Румунія та Болгарія після світової війни
§ 26. Найважливіші досягнення в галузі освіти, науки і техніки
§ 27. Основні ідеї й течії у розвитку культури. Напрямки в літературі
§ 28. Нові цінності європейців і американців. Напрямки в мистецтві
§ 29. Поява «масової культури». Повсякденність
§ 30. УЗАГАЛЬНЕННЯ з теми 5

ДОДАТКИ