Цього року табір для єврейської молоді України став унікальною подією, присвяченою дослідженню себе та свого єврейства. Після урочистого відкриття, під час якого учасників вітав регіональний директор Hillel CASE Осік Аксельруд, дівчата і хлопці поринули у насичену програму, яка розпочалася із дводенного навчання від Israel Trauma Coalition, під час якої вони освоїли важливі інструменти для самодопомоги та підтримки інших у критичні моменти.
06-09 серпня відбулися чергові Літні студії для вчителів Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума». Майже десять років тому керівниця освітніх програм Інституту «Ткума» Ірина Піскарьова та директор Інституту д‑р Ігор Щупак задумали та реалізували ідею унікального проєкту неформальної зустрічі активних вчителів, викладачів, науковців. Зустрічі не обмеженої рамками традиційних семінарів, академічних та науково-практичних конференцій, а наповненої спілкуванням та живим і безпосереднім обміном думками, обговоренням досвіду та плануванням спільних проєктів у майбутньому. Влітку 2016 р. перші Літні студії відбулися у Луцьку і, як виявилося, стали одним із найуспішніших проєктів щодо формування неформальної мережі вчителів-однодумців.
Детальніше: Літні студії для вчителів Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума»
04 березня на базі Наукового ліцею міжнародних відносин Університету митної справи та фінансів (м. Дніпро) відбулося освітнє заняття «Сучасна війна через призму історії: чи може історик спрогнозувати майбутнє?». Інтерактивний урок для старшокласників провів д-р Ігор Щупак.
Детальніше: Освітнє заняття з історії для учнів Наукового ліцею міжнародних відносин
20 лютого відбувся «історичний вебінар» Інституту «Ткума» та УОВЦ «Оріон» на тему «Історичні перекручення в рашистській пропаганді – та історія середньовічної України в новому підручнику історії для 7 класу».
Дорогі колеги! 07 лютого відбувся черговий «історичний вебінар» Інституту «Ткума» та УОВЦ «Оріон». Тема вебінару: «Підручник інтегрованого курсу «Історія: Україна і світ» (7 клас): цікавий для учнів, зручний для вчителів».
Серед питань, які обговорювалися: